Welcome To Apple'sStory__♡ { Follow | Dashboard }

Tuesday, September 07, 2010

hmm...

無野..

只想話..

如果有人..

係邊個都好..

欺負,罵,刁難

我朋友既話

我唔會同你客氣!!!!!!!

我唔係鍾意插人事..

係因為我睇無順眼有D人乞我朋友jek

因為我愛我朋友..

---------------------------------

如果你地有乜事..

話卑我知..

我第一個撐你地..

邊個都好..

只要係我朋友: )

No comments:

Post a Comment